The کارشناسی سیار خودرو Diaries

Wiki Article

بخش‌های اصلی شامل بدنه، ستون، سقف و شاسی می‌شود. اگر برای این قسمت‌ها مشکلی پیش آمده باشد و آسیب دیده باشند نشانه تصادف شدید اتومبیل است. پس در کارشناسی رنگ و بدنه خودرو باید به این مورد توجه شود. علاوه بر آن خرابی و آسیب دیدگی این بخش‌ها باعث افت قیمت خودرو خواهد شد.

صفحه اصلی استاده تماس با متخصصین استاده پیوستن به استاده استاده مگ

کارشناسی رنگ خودرو یکی از مهم‌ترین امور پیش از خرید آن است. با کارشناسی رنگ بسیاری از عیب‌های پنهان نمایان خواهد شد و از قیمت واقعی خودرو نیز آگاه خواهید شد. همچنین شما می‌توانید برای راحتی از کارشناس تشخیص رنگ خودرو سیار استاده کمک بگیرید تا در محل نسبت به کارشناسی رنگ ماشین اقدام شود.

با تامین خودرو آزمون کارشناسی سیار خودرو به راحتی قابل انجام است ، با توجه به روند رو به رشد خرید و فروش خودرو صفر و کارکرده در کشور و با توجه به کلاهبرداری هایی که در این زمینه اتفاق می افتد ، لازم است قبل از خرید و فروش ، خودرو مورد نظر تحت کارشناسی رنگ ، بدنه و فنی قرار بگیرد تا ایرادهای آن مشخص شود.

قیمت کارشناسی با توجه به قیمت و مدل خودرو تعیین می شود. به نوعی که هزینه کارشناسی خودرو های گران قیمت و شاسی بلند بیشتر از خودرو های مدل پایین می باشد.

اقدامات لازم برای اطمینان از سلامت بدنه و فنی خودرو است. به طور کل کارشناسی

مسئله مهم این است که ، یک کارشناس سیار معمولاً می تواند فقط کارشناسی خودرو را انجام دهد.

بعد از اتمام فرایند کارشناسی، گزارش کامل کارشناسی به‌صورت آنلاین به تیم کنترل کیفیت کارنامه ارسال می‌شود. تیم کنترل کیفیت کارنامه گزارش را بررسی می‌کند و با اطلاعات خودرو (مدل، سال ساخت و.

رنگ دود اگزوز خودرو رنگ دود خروجی از اگزوز خودرو نشانه چیست ؟ امروزه با توجه به مساله آلودگی هوا و همچنین نیاز مردم به استفاده از خودروهای شخصی

کارشناسان کارنامه با شما تماس می‌گیرند و پس از تأیید نشانی و شرایط کارشناسی، کارشناس به محل شما اعزام می‌شود.

همچنین در شرایط بارانی و برفی بدنه خودرو باید خشک باشد و کارشناسی در محل مسقف انجام شود. صندوق عقب خودرو هم کارشناس سیار ماشین برای بررسی تمامی قطعات باید خالی باشد.

زمان و مکان کارشناسی، متخصصین با شما تماس گرفته و توضیحات لازم را در ارتباط با

و الکترونیکی، تست درایو، کیلومتر دقیق خودرو ... مشخص شده و به این ترتیب قیمت

خراب نبودن باتری شرط مهمی است البته اگر تعویض شده باشد باید مراقب باشید.

Report this wiki page